Altered Landscape

 
Aso Tateno dam construction 阿蘇立野ダム工事  2021/10
 
 I mainly shoot on the Japanese island of Kyushu. Therefore, I have a strong interest in the environment and ecology. I also focus on shape and create works. After many experiences and accumulations, I remembered San Quentin Point / Lewis Baltz, a pioneering photo book of New Topographics Photographs of a Man-Altered Landscape.
Altered Landscape 
I will inherit their will and record the changing landscape of our time until the next answer comes out. 
 
 私は主に日本の九州の島で撮影します。 そのため、私は環境と生態に強い関心を持っています。 形にもこだわり、作品を制作しています。 多くの経験と蓄積の後で、私はサンクエンティンポイント/ルイスバルツ、人が変えた風景の新しい地形写真の先駆的な写真集を思い出しました。
変化した風景   
私は彼らの意志を継承し、次の答えが出るまで私たちの時代の変化する風景を記録します。

Shinkawa
3/11/2121

 

人気の投稿